Debatregler / Vejledning til oprettelse af indlæg

Du skal være logged ind, hvis du vil skrive et indlæg eller svare på et indlæg.

Debatregler på GFUN’s forum

Bestyrelsen har som et forsøg oprettet et debatforum på vores hjemmeside. Formålet er at skabe gode naboforhold og et aktivt miljø samt involvere grundejerne mere direkte i grundejerforeningens beslutninger og aktiviteter. Skriv endeligt et indlæg, hvis du har noget på hjertet.

For at debatforummet skal kunne fungere, kræver det en positiv tilgang. Ikke forstået på den måde, at et indlæg ikke må være kritisk, men det skal være sagligt og uden personlige angreb.

Derfor beder vi dig være opmærksom på reglerne:

  1. Alle har adgang til at læse indholdet på hjemmesiden, men kun registrerede grundejere kan bidrage med indlæg eller kommentere eksisterende indlæg – herunder også indlæg fra bestyrelsen. Hvis du ikke allerede er tilmeldt, så tilmeld dig her.
  2. Dit indlæg skal være sagligt og interessant for andre. Hvis dit indlæg hører til under et bestemt debatemne, så bedes du holde dig til emnet. Har du andre ting på hjertet, bør dit indlæg oprettes under kategorien »Grundejerindlæg«.
  3. Diskuter ikke personer, men principper. Brug en venlig tone. Tænk på, at Hjortevænget skal være et rart sted at bo.
  4. Et indlæg må ikke være injurierende, racistisk, pornografisk eller på nogen anden måde krænkende i sit sprog. Indlæg må ikke være i strid med dansk lovgivning.
  5. Har du en privat sag, skal du henvende dig direkte til bestyrelsen.
  6. Bestyrelsen kan ikke love at besvare dit indlæg. Har du en sag, som kræver svar fra bestyrelsen, skal du henvende dig direkte til denne.
  7. Bestyrelsen/webmaster har ret til at fjerne indlæg, som klart overtræder én eller flere af disse regler. Brugere, som overtræder disse regler flere gange, kan fratages retten til at skrive indlæg.
You do not have access to this post.

Du skal desuden være opmærksom på følgende:

  • Når et indlæg er skrevet og indsendt, kan det ses af alle med det samme.
  • Det er pt. ikke teknisk muligt at slette eller rette i indlæg, som man har skrevet. Kontakt bestyrelsen/webmaster, hvis du har behov for at rette/slette.
  • Det er ikke muligt at kommentere indlæg, som er ældre end 60 dage. du kan altid oprette et nyt indlæg for samme emne.

God fornøjelse!


Sådan opretter du et indlæg:

  1. Start med logge ind med din brugerkonto.
  2. Tryk på »Skriv et indlæg« i højre side eller vælg »Skriv et grunejerindlæg« fra menuen »Min side«.
  3. Skriv en overskrift for dit indlæg i tekstboksen »Overskrift«
  4. Skriv dit indlæg i den store tekstboks »Indlæg«.
  5. Tilføj eventuelt et eller to billeder ved at trykke på knappen »Vælg fil«.
  6. Tryk på den knappen »Indsend indlæg«.
  7. Afvent, at du får besked om, at dit indlæg er blevet udgivet.

Når dit indlæg er udgivet, har du ikke længere mulighed for at rette i det, men du kan tilføje et svar til dit eget indlæg, se næste afsnit.


Sådan svarer du på et indlæg:

  1. Start med logge ind med din brugerkonto.
  2. Find det indlæg, du vil svare på. Tryk på »Skriv et svar« eller på »x svar«, hvis indlægget allerede er besvaret x gange.
  3. Skriv dit svar/kommentar i kommentar tekstboksen.
  4. Tryk på den knappen »Skriv kommentar« nederst til venstre.
  5. Afvent, at dit svar bliver udgivet.

Bedøm et indlæg/svar

Du kan bedømme de enkelte sider ved at trykke på »Tommelfinger op« eller »Tommelfinger ned« for at tilkendegive, om sidens indhold giver værdi for dig.

Ligeledes kan du bedømme de enkelte indlæg og svar ved at trykke på »Tommelfinger op« eller »Tommelfinger ned« for at tilkendegive, om du er enig med indholdet i indlæggene/svarene eller ej.

Man skal være logget ind for at kunne bedømme og man kan kun stemme én gang. Det er ikke muligt senere at ændre i sin bedømmelse.