Om Grundejerforeningen

Grundejerforeningen Ullerødgård Nord, der blev stiftet i 1977, består af 53 parceller og omfatter den nordlige halvdel af Hjortevænget i Fredensborg kommune:

• Hjortevænget 101-109
  • Hjortevænget 201-231
  • Hjortevænget 301-308
  • Hjortevænget 401 samt 411-414

Hjortevænget er udstykket ad to omgange, så den i dag har to grundejerforeninger. Vores forening ligger nærmest indkørslen fra Ullerødvej. Hjemmeside for den anden grundejerforening, som omfatter Hjortevænget 501-712, kan du finde her: G/F Ullerødgård Øst afd. II

Husene, der med to undtagelser alle er i ét plan, er hovedsageligt bygget i 70- og 80-erne. Hjortevænget er en blind vej. Vejen er forbundet med det store stisystem, der går på kryds og tværs i hele Kokkedal og derfor sikrer en tryg skolevej for områdets børn.

Til grundejerforeningen hører to legepladser med moderne legeredskaber og en boulebane. Læs mere under »Fællesfaciliteter«

Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen, hvis du har spørgsmål.

Find vej

Siden er opdateret 2024-09-24