Tilmeld e-mail

Det er bestyrelsens ønske, at kommunikationen med medlemmerne sker så hurtigt, nemt og billigt som muligt. Der er mange fordele ved elektronisk kommunikation:

• Ny information er distribueret øjeblikkeligt
  • Der skal ikke bruges tid og penge på udskrifter og kopiering
  • Der skal ikke bruges ressourcer på omdeling
  • Informationen arkiveres elektronisk så man har let adgang til gammel information

Vores hjemmeside vil derfor fremover blive brugt som den primære kommunikationsform overfor dig, eventuelt kombineret med en besked pr. e-mail om, at der er ny information på hjemmesiden.

Hvis du ikke allerede har gjort det, anmoder vi derfor om, at du registrerer din(e) e-mail adresse(r). Du kan registrere to e-mailadresser pr. grundejer. Medlemmer, som ikke registrerer deres e-mail adresse vil fremover selv skulle hente relevant information på hjemmesiden.

For at kunne skrive debatindlæg på vores hjemmeside, er det nødvendigt at være registreret med navn, husnummer og e-mail adresse.

Opret eller nedlæg en brugerkonto

Hvis du ønsker at blive oprettet som bruger på hjemmesiden eller ønsker at afmelde en allerede eksisterende brugerkonto, så skal du sende en e-mail til webmaster eller bestyrelsen. Det er nødvendigt, at du i e-mailen oplyser dit navn, husnummer og e-mailadresse.

Af sikkerhedsmæssige grunde vil du ved registrering modtage en e-mail med din adgangskode, hvorefter du kan logge ind og tilpasse din brugerprofil. Ved afmelding vil du modtage en e-mail, som vi beder dig besvare for at bekræfte afmeldingen. Først herefter lukkes din brugerkonto.

Siden er opdateret 2018-03-20